ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ
21.05.13
 
 
ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΓΙΝΩ ΜΕΛΟΣ
ΣΤΟ  FCPAOK.GR ;
 
 
FCPAOK.GR MEMBERS
ΖΩΝΗ ΜΕΛΩΝ





Ξεχάσατε τον κωδικό σας;
Δεν έχετε λογαριασμό; Εγγραφή
ANANEΩΣΗ FCPAOK.GR
Κείμενα - Δημοσιεύσεις
Στήλες Αρθρογράφων
Επιστολές Αναγνωστών
Ιστορίες Αναμνήσεων
Συνεντέυξεις
Υλικό Διανομής Π.Α.Ο.Κ.
Photo Gallery Π.Α.Ο.Κ.
Links Π.Α.Ο.Κ.
Ανακοινώσεις FCPAOK.GR
Admin Team FCPAOK.GR
Επικοινωνία
ΣΤΗΛEΣ










 
ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ
ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ


ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ
ΕΦΗΜΕΡΙΔΩΝ

ΣΠΟΡ ΤΟΥ ΒΟΡΡΑ

ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΠΑΟΚ

 
     
 PAOK24.COM 
 
ΕΚΠΟΜΠΕΣ ΠΑΟΚ


 Κεκλεισμένων 
 των θυρών 

Δευτέρα με Παρασκευή
14:00 με 16:00
Γιάννης Λαγογιάννης

SPORT 103 FM


 ΠΑΜΕ ΕΞΕΔΡΑ 

Δευτέρα με Παρασκευή
22:00 με 00:00
Νίκος Νικολάου

ARENA FM 89.4

 

 PAOK24 ON AIR 

Δευτέρα με Παρασκευή
13:00 με 15:00
Δημήτρης Τζορμπατζόγλου
Σταύρος Κόλκας
Γιώργος Κουβεντίδης

LIBERO FM 107.4


Προσθέστε τα banners

του fcpaok.gr
στην ιστοσελίδα σας!



ΠΑΟΚ BANNERS 

Τρίτη 21/5  17:00

Π.Α.Ο.Κ. - ΑΓΟ Ρεθύμνου

1ος γύρος Play Offs Basket League - 1ος αγώνας

Παλατάκι

ΜΗΝ ΚΑΝΕΤΕ ΤΑ ΙΔΙΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ ΠΑΡΕΛΘΟΝΤΟΣ! Εκτύπωση E-mail
ΚΕΙΜΕΝΑ-ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ - Λαός ΠΑΟΚ
20.06.10
NA ΜΗΝ ΓΙΝΟΥΝ ΠΑΛΙ
ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ ΠΑΡΕΛΘΟΝΤΟΣ!

ΤΙ ΣΧΕΣΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΣΗΜΕΡΑ
ΚΑΠΟΙΟΣ ΟΠΑΔΟΣ ΤΟΥ ΠΑΟΚ ΜΕ ΤΟΝ... ΠΑΝΤΕΛΑΚΗ;



Έχω προβληματιστεί τώρα τελευταία, περισσότερο από ποτέ, για το τι είναι αυτό που τελικά περιμένει και θέλει ο σημερινός ΠΑΟΚτσής από τον σημερινό ΠΑΟΚ. Όλοι έχουμε τις οικογένειές μας, την σκληρή καθημερινή  μας μάχη στην δουλειά μας, τα ζόρια μας, τα χρέη της πιστωτικής μας, και χίλια άλλα δύο... Τουλάχιστον οι περισσότεροι από εμάς. Μέχρι σήμερα όμως, με καθολική οπαδική διάθεση περισσότερο παρά με ρομαντική προδιάθεση, ήθελα να πιστεύω πως όλοι οι οπαδοί του ΠΑΟΚ νοιαζόμαστε για το καλό του ΠΑΟΚ και μόνο για το καλό του. Για το παρόν του και το μέλλον του. Όμως μπορώ να πω, μετά από 18 χρόνια ενεργής και συνειδητής οπαδικής ταυτότητας, αρχίζω να έχω σοβαρές αμφιβολίες..

Περάσαμε τα πέτρινα χρόνια του Βουλινού. Περάσαμε την αναξιοπιστία του Μπατατούδη. Περάσαμε τον εξευτελισμό του Γούμενου. Και παρόλο που μέσα σε αυτή την εικοσαετία ο ΠΑΟΚ μας πρόσφερε αγωνιστικές εκλάμψεις μετρημένες στα δάχτυλα του ενός χεριού, ο Λαός του φάνηκε πως δεν πτοήθηκε, αλλά αντιθέτως πολλαπλασιαζόταν.. 

Την ίδια ώρα που στα μέσα του '80 οι οπαδοί  του Βάζελου λέγανε στα παιδιά τους "βλέπεις τι μεγάλη ομάδα είναι ο παναθηναϊκός και κερδίζει το πρωτάθλημα" ώστε να ανατρέφουν νέους οπαδούς, ο ΠΑΟΚτσής μιλούσε στο παιδί του για προσφυγιά, για καθαρή μαγκιά και για αίσθημα δικαίου. Αυτή η διαδρομή είναι που μας οδήγησε σε αυτή την πολύ μοδάτη έκφραση που λέμε συνέχεια πλέον, "δεν γίναμε ΠΑΟΚ από τους τίτλους αλλά από την ιδέα  και τις αξίες που αντιπροσωπεύει ο ΠΑΟΚ".

Με αυτή την ανατροφή γαλουχήθηκα και εγώ στα στενά του Αγίου Θεράποντα, στην Τούμπα, στις αρχές του '80. Με αυτή την προσέγγιση έχτισα την πρώτη μου οπαδική φιλοσοφία σαν ΠΑΟΚτσής.  Το είχα καμάρι μου και τιμή μου: Δεν με ένοιαζε αν ο ΠΑΟΚ έπαιζε στην Αθήνα ή στην Κρήτη. Δεν με ένοιαζε αν ο ΠΑΟΚ ήταν 1ος ή 10ος. Δεν με ένοιαζε αν ο ΠΑΟΚ είχε τον Φαν Ρόι στο δυναμικό του ή τον.. Τσουρέλα. Εγώ θα πήγαινα να δω τον ΠΑΟΚ όπου και να έπαιζε, ότι καιρό και να έκανε, ότι και να γινόταν!

Το μόνο που θα μπορούσε να με σταματήσει κάποιος ως έφηβο στις αρχές του '90 να πάω να δω τον ΠΑΟΚ στον Ναό, θα ήταν αν ...με κλείδωνε κάποιος στο σπίτι, όπως έκανε...η μάνα μου,  για να μην "αλητεύω" (..αν και πάλι με τη βοήθεια του φίλου μου του Μάρκου από το διπλανό μπαλκόνι πάντα θα βρίσκαμε τρόπο ώστε να πεταχτώ στο σπίτι του και να πάμε μαζί στο γήπεδο).

Βλέπετε, για εμάς που είμασταν πιτσιρικάδες στα τέλη του '80 και που ίσα-ίσα προλάβαμε το τελευταίο πρωτάθλημα του ΠΑΟΚ μας, δεν είχαμε και πολλά εξωαγωνιστικά να ασχοληθούμε.  Δεν θυμάμαι δηλαδή τον εαυτό μου ποτέ ενδιαφέρθηκε να μάθει την οικονομική διαχείριση του προέδρου Καλαφάτη. Δεν θυμάμαι να ασχολήθηκα καθόλου με τον ρόλο του ΑΣ στην λειτουργία της ΠΑΕ. Τουλάχιστον μέχρι τα μέσα του '90, όταν άρχισα να γίνομαι..."ψαγμένος" και να σκαλίζω το ποιος και το γιατί.


Έτσι λοιπόν, περνώντας και τα δύσκολα χρόνια του Βουλινού, του Μπατατούδη και του Γούμενου, ασχέτως αν αντρώθηκα σε καθεστώς "παρασκηνίου" στον ΠΑΟΚ, πάντοτε κρατούσα την παλιά καλή ιδέα του οπαδού ΠΑΟΚτσή: ότι και να γίνει, στο γήπεδο εγώ θα πηγαίνω να βλέπω την ΠΑΟΚάρα μου. Και για τα όποια  λίγα παιχνίδια κράτησα "αποχή" από το γήπεδο ως αντίδραση στον εκάστοτε πρόεδρο, το έκανα περισσότερο γιατί ακολούθησα την πλατιά μάζα του Λαού ως έφηβος, παρά γιατί πραγματικά το ήθελα..

Περάσανε τα χρόνια, φτάσαμε εν έτη 2007 λοιπόν, με πρόεδρο τον Θόδωρο, και εγώ πάντα πιστός στην "παράδοσή" μου, το έχω κρυφό καμάρι.. Όταν υψώθηκε όμως το πανό στην Τούμπα  "Ο ΠΑΟΚ ΠΑΝΩ ΑΠ' ΟΛΑ", αν και μου άρεσε, το θεώρησα κάτι το δεδομένο ως μήνυμα, κάτι που το έζησα ήδη και που δεν μου έκανε ιδιαίτερη εντύπωση να το βλέπω αναρτημένο.  Ήταν πχ σαν να βλέπει ένας καλός Χριστιανός μια Κυριακή έξω από την εκκλησία έναν παπά να κρεμάει το πανό  "Ο ΘΕΟΣ ΠΑΝΩ ΑΠ' ΟΛΑ".  Συγχωρέστε με αν ο παραλληλισμός δεν είναι 100% ευτυχής, αλλά πάντως δείχνει  ακριβώς αυτό που θέλω να εξηγήσω: το ευνόητο του πράγματος..

Παρ' όλη αυτή την ρομαντικότητα που κράτησα μέχρι και σήμερα στο μυαλό μου για τον ΠΑΟΚτσή οπαδό,  πλέον με περισσή ευκολία ακούω ΠΑΟΚτσήδες αδέρφια μου να ξεστομίζουν ότι "δεν θα πάω στο γήπεδο " ή "δεν θα πάρω διαρκείας", μόνο και μόνο επειδή η διοίκηση της ΠΑΕ ΠΑΟΚ δεν πράττει αυτά που ο ίδιος θα ήθελε.

Κάποιοι σημερινοί ΠΑΟΚτσήδες έχουν αναγάγει τον οπαδισμό τους σε τηλεθέαση.  Βλέπουν το γήπεδο ως ένα χώρο θεάματος. Αν δεν ικανοποιηθούν οι προσμονές τους σε αυτό που θα δουν, δεν είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν το εισιτήριο του θεάματος. Η σχέση λατρείας δηλαδή έχει μετουσιωθεί σε μια εκβιαστική σχέση καπρίτσιου:  Έφερες πίσω τον Σαλπιγγίδη που δεν τον θέλω; Ε τότε δεν θα έρθω στο γήπεδο! Δεν έκανες μεταγραφές παικταράδων που θέλω να δω; Ε τότε δεν θα έρθω στο γήπεδο!  Αύξησες την τιμή του εισιτηρίου από πέρσι; Ε τότε δεν θα αγοράσω διαρκείας! 

Ταυτόχρονα ξεχνάμε ότι εμείς είμασταν αυτοί που πιάσαμε από το χέρι έναν άνθρωπο αγνό, άφθαρτο και ΠΑΟΚτσή, του βάλαμε την κορώνα του "Προέδρου" στο κεφάλι και του ζητήσαμε να βγάλει το κάρο από την λάσπη.. Του υποσχεθήκαμε στήριξη. Του υποσχεθήκαμε ότι θα πολεμήσουμε μαζί του παρέα. Το μόνο που απαιτήσαμε ήταν καθαρότητα και διαφάνεια.


Ε, λοιπόν, το πρόγραμμα πηγαίνει όπως θέλαμε. Ο ΠΑΟΚ κάνει βήματα από το καλό στο καλύτερο. Φαίνεται πως τα μειονεκτήματα του ανθρώπου αυτού που ονομάζουμε πρόεδρο (έλλειψη παραγοντικής γνώσης, ελλειπή γνώση επικοινωνίας και μάρκετινγκ) υπερκαλύπτονται από την βαθιά γνώση του για το ποδόσφαιρο. Ο ΠΑΟΚ κατάφερε να τετραγωνίσει τον κύκλο: γιγαντώνεται αγωνιστικά, την ώρα που το μπάτζετ του μειώνεται! Τα χρέη του προς τρίτους πληρώθηκαν. Η διαφάνεια και η καθαρότητα που ζητήσαμε τηρήθηκε. Το προπονητικό του κέντρο υλοποιείται. Τα τμήματα υποδομής του που αιμορραγούσαν άρχισαν να ορθοποδούν.

Και μου φαίνεται ήδη απίστευτο πόσα πολλά πετύχαμε μόνο σε 3 χρόνια... όλα αυτά ακολουθώντας πιστά έναν απαράβατο κανόνα που μέχρι σήμερα νόμιζα ότι το είχα ζήσει για τα καλά: Ο ΠΑΟΚ ΠΑΝΩ ΑΠ' ΟΛΑ. Τελικά όσο ευνόητο και να ακούγεται, άλλο τόσο δύσκολο είναι να το τηρήσει κανείς. Είναι δύσκολο να βγάλεις τον εγωισμό σου από την εξίσωση. Είναι δύσκολο να παραβλέψεις τα δάκρυα του θυμού σου. Είναι δύσκολο για κάποιους... Πλέον φαίνεται πιο εύκολο να κράξεις σε ένα ραδιόφωνο, να μπινελικώσεις κάτω από ένα άρθρο, να μιζεριάσεις σε ένα πέταλο... Αλλάξανε οι καιροί...

Ο Παντελάκης κάποτε που τον ρώτησαν για την εργένικη ζωή του, είπε "εγώ έχω παντρευτεί τον ΠΑΟΚ"... Όσοι θυμούνται το τι γινόταν στις αρχές του '80 με τον πρόεδρο του ΠΑΟΚ που έφερε τους περισσότερους τίτλους, θα καταλάβουν πόσο γνώριμο είναι το σκηνικό με τον σημερινό πρόεδρο, τον Ζαγοράκη. Εγώ ήμουν πολύ πιτσιρικάς τότε για να ξέρω ακριβώς το τι και το γιατί γίνεται, αλλά οι παλαιότεροι θα με επιβεβαιώσουν. Τα αναπαράγω για τους νεότερους:

Ο Παντελάκης ήταν πρόεδρος σε μια δύσκολη περίοδο στον ΠΑΟΚ, όπως όταν ήρθε και ο Ζαγοράκης σαν πρόεδρος. Η ομάδα μετά από τους τρεις τίτλους του '70, είχε ξεμείνει από αγωνιστική λάμψη για 9 ολόκληρα χρόνια μέχρι το '85.  Μέχρι το 1984 λοιπόν υπήρχε  μουρμούρα. Ο Παντελάκης ήταν προκομμένος όμως. Ήξερε ότι δεν είχε τα χρήματα για να φέρει παιχταράδες στον ΠΑΟΚ. Δεν ήθελε να του δημιουργήσει χρέη. Ήθελε να πηγαίνει βήμα-βήμα. Βεβαίως όμως, ο ΠΑΟΚτσής που ήθελε τον ΠΑΟΚ πρωταθλητή και μεγάλο, δεν μπορούσε να συμβιβαστεί με τίποτα λιγότερο. Η πολύ μουρμούρα, που ξεκίνησε από την Θύρα 4 και τον ηγέτη της τον Μανάβη, εξαπλώθηκε σύντομα σε όλους. Το βρισίδι πήγαινε σύννεφο. Ζητούσαν οι Σύνδεσμοι ακριβές μεταγραφές, παίκτες που θα μας φέρουν και πάλι το πρωτάθλημα. Ο Παντελάκης αρνιότανε να "απλωθεί"..

Το είχε καμάρι που ο ΠΑΟΚ δεν είχε πρόβλημα χρεών επί προεδρίας του. Οι Συνδεσμίτες τότε όμως ζητούσαν το αντίθετο από αυτό που ζητάνε σήμερα από τον Ζαγοράκη όλοι οι οπαδοί: ζητούσαν ακριβές μεταγραφές και ας δημιουργούσαμε το όποιο οικονομικό άνοιγμα!

Η μουρμούρα τελικά έγινε κράξιμο και το κράξιμο έγινε πόλεμος. Σπάζανε το μαγαζί του, του κάνανε μανούρες, τον βρίζανε. Για να μην τα πλατειάζω πολύ, ο τότε νέος πρόεδρος του ΑΣ, ο Βεζυρτζής, αφουγκραζόμενος το τι ζητούσε η μάζα του Λαού, κατάφερε να τον καθαιρέσει από πρόεδρο (τότε ο ΑΣ είχε 4 άτομα στην ΠΑΕ και το 40% των μετοχών). Την επόμενη χρονιά βέβαια πήραμε το πρωτάθλημα, με την ομάδα που είχε χτίσει και είχε αφήσει 1 χρόνο νωρίτερα ο Παντελάκης.


 
To 1988, o Μάκης ο Μανάβης σε εκτός έδρας αγώνα γαύρος-ΠΑΟΚ.  Ένας πραγματικός άρχοντας που η ζωή του όλη ήτανε ο ΠΑΟΚ. Ήθελε έναν ΠΑΟΚ πρωταθλητή και δεν συμβιβαζόταν με τίποτα λιγότερο. Ήταν όμως από τους υπέρμαχους του πολέμου ενάντια στον Παντελάκη..
  
  

Οι οπαδοί του ΠΑΟΚ λοιπόν, δεν έχουμε πάντα δίκαιο. Έχουμε πολλές φορές, αλλά όχι πάντα..  Το απέδειξε η Ιστορία του ΠΑΟΚ, ότι η οικονομική υπέρβαση και η σπατάλη χωρίς πλάνο και πρόγραμμα, φέρνει καταστροφικά αποτελέσματα, τα οποία ακόμη πληρώνουμε.. Τότε το λάθος το είχε κάνει η Θύρα 4. Τώρα το λάθος δείχνουν να το κάνουν άλλοι Σύνδεσμοι, που παραβλέποντας πιο είναι το συμφέρον του ΠΑΟΚ ώστε να παραμείνει ανταγωνιστικός, ίσως προτιμήσουν την αποχή. Ο ίδιος ο Λαός του ΠΑΟΚ που κρατάει αυτόν τον σύλλογο εν ζωή και που του δίνει ανάσα και λαλιά εδώ και δεκαετίες, ο ίδιος αυτός είναι που (άθελά του;) βάζει και τρικλοποδιές στην ομάδα του όταν αυτή πάει να ορθοποδήσει. Αυτή είναι μια πικρή αλήθεια..

Το να επαναλάβουμε τα λάθη του παρελθόντος λοιπόν είναι το λιγότερο χαζό εκ μέρους μας. Το να στηρίζεις την οπαδική σου συνείδηση στο τι θέλεις ΕΣΥ, στο τι αισθάνεσαι ΕΣΥ και στο τι σου επιβάλλει η ΔΙΚΗ ΣΟΥ ιδεολογική αντίληψη για το τι είναι ο ΠΑΟΚ, αδερφέ ΠΑΟΚτσή, βάζεις τρικλοποδιά σε αυτό που εσύ ο ίδιος προσπαθείς να χτίσεις. Παραβλέπεις το τι είναι καλό για τον ΠΑΟΚ και το τι συμφέρει μακροπρόθεσμα τον ΠΑΟΚ.

Ας σταματήσουμε επιτέλους αυτή την σχέση εκβιασμού που έχουμε αναπτύξει με τον ΠΑΟΚ μας. Ας δείξουμε στην πράξη και όχι στο μπλα-μπλα την στήριξη σε μια διοίκηση που αν μη τι άλλο έχει δείξει ότι παράγει έργο και εκτελεί κατά γράμμα τις απαιτήσεις που της θέσαμε όταν αναλάμβανε. Με το να μην πας στο γήπεδο αδερφέ ΠΑΟΚτσή, με το να μην αγοράσεις ένα διαρκείας ενώ ξέρεις ότι τα χρήματά σου θα αγοράσουν 1-2 κιλά τσιμέντου για το  χτίσιμο του προπονητικού κέντρου της ομάδας, τότε σταματάς να λέγεσαι οπαδός.

Η λέξη "οπαδός" έχει την ρίζα της στην αρχαία λέξη οπάζω, δηλαδή αυτός που έπεται. Αυτός που ακολουθάει, στα νεοελληνικά.. Είσαι οπαδός; Ακολουθείς.  Με μια διοίκηση που εσύ επέλεξες να κάνει το κουμάντο, δεν υπαγορεύεις, ούτε εκβιάζεις τον ΠΑΟΚ... Τον στηρίζεις και τον ακολουθάς. Η κριτική είναι σίγουρα ένα απαραίτητο συστατικό για να πηγαίνει κάποιος μπροστά. Αλλά δεν το χωράει ο νους μου να θυσιάζει κάποιος οπαδός του ΠΑΟΚ την παρουσία του στο γήπεδο, στο όνομα μιας οποιασδήποτε κριτικής. Σαν οπαδός δεν βάζεις όρους, ούτε προσθέτεις κάθε χρόνο νέες απαιτήσεις για να παραχωρήσεις την παρουσία σου στον Ναό. Ακολουθείς!


Ο ΠΑΟΚ ΠΑΝΩ ΑΠ' ΟΛΑ και ΑΠ' ΟΛΟΥΣ!

 

Με τιμή,

Iskander
fcpaok.gr ADMIN

 
 
ΥΣ:  «Βαδίζεις σε καλό δρόμο, αλλά πρέπει να είσαι πολύ προσεκτικός. Πρόσεχε μην αναλάβεις πράγματα στα οποία δεν μπορείς να αντεπεξέλθεις και φρόντισε να παραμείνεις σεμνός. Να είσαι συνετός για να νοικοκυρέψεις την ομάδα» ήταν η συμβουλή που έδωσε ο Παντελάκης στον Ζαγοράκη. (Sentragoal 3/2/2009)


[fcpaok.gr ADMIN TEAM: Παρακαλούνται τα μέλη του fcpaok.gr να γράφουν τα σχόλιά τους με ελληνικούς χαρακτήρες χωρίς συνεχή κεφαλαία γράμματα, για γρηγορότερη και ευκολότερη ανάγνωση. Σχόλια με greeklish θα διαγράφονται.]

Σχόλια
ΤΣΑΚΑΛΕ ...
Σχόλιο απο filos off 2010-06-21 00:52:09
...με εκανες κομματια κυριακατικα !  
Mπραβο
Σχόλιο απο alex off 2010-06-20 09:40:59
Ειναι πολυ ωριμες σκεψεις. Πας στο γηπεδο γιατι ΑΚΟΛΟΥΘΑΣ το ΜΕΓΑΛΕΙΟ που λεγετε ΠΑΟΚ. 
 
ΕΜΕΙΣ ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΖΩΗ 
 
ΜΗΝ ΤΟ ΞΕΧΝΑΤΕ ΠΟΤΕ ΑΥΤΟ
Για τον ΠΑΟΚ θα ενδιαφερθει κανεις??
Σχόλιο απο tomassen off 2010-06-20 09:54:45
Iskander απλα υποκλινομαι!!Ολα αυτα που εχω συζητησει με τον πατερα μου που εζησε απο πολυ κοντα τον ΠΑΟΚ απο το '72 μεχρι το '78 που εφυγε στο εξωτερικο για σπουδες.Δυστυχως το οπαδικο μας κινημα ποτε δεν επαιξε σωστα το ρολο του.Η αχαριστια που δειξαμε σε ανθρωπους που προσφεραν ειχαν σαν αποτελεσμα την σκληρη μας τιμωρια(εποχες Μπατατουδη-Γουμενου).Αν το δει καποιος κυνικα ολα αυτα που παθαμε μας ΑΞΙΖΑΝ 100%.Τωρα δεν φαινεται να βαλαμε μυαλο και σε μια δυσκολη περιοδο εμφανιζονται στρατοπεδα παλι και διχονοια...Ολοι λενε: ''ΕΓΩ ΕΓΩ ΕΓΩ....που εκανα τοσα χιλιομετρα,που ετρεξα κ.λ.π.''.Ενα απεραντω ''ΕΓΩ'' ακους απο ολους...Για το καλο του ΠΑΟΚ θα μιλησει κανεις???Απο τα 16, μου οταν εφυγε ο Γεωργιαδης(που λατρευα)εμαθα να μην ειμαι προσωπολατρης.Απο τοτε βπεπω μονο φανελα και οχι ονομα και εχω ενα μεγαλο παραπονο:Εμεις θα ειμαστε ή ''Ζαγορακη να το ξερεις το πρωταθλημα εσυ θα μας το φερεις'' ή ''Ζαγορακη εισαι αχρηστος...ΦΥΓΕ ΡΕ...ΟΥΣΤ''.ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΗ.Ανθρωπους που αποδεδειγμενα προσφερουν ΤΟΥΣ ΣΕΒΕΣΑΙ,αλλα ποτε ΔΕΝ τους τοποθετεις πανω απο τον ΠΑΟΚ...Ειναι αστειο για τη μεταγραφη ενος επαγγελματια ποδοσφαιριστη να εχουν στραβωσει καποιοι ειτε ειναι 1 ειτε 100 ειτε 1000....Ο Σαλπι ηταν ΠΑΟΚτσης μεχρι να υπογραψει επαγγελματικο συμβολαιο με τον ΠΑΟΚ...απο την μερα που υπεγραψε και ΠΛΗΡΩΝΕΤΑΙ απο τον ΠΑΟΚ ειναι επαγγελματιας(οπως και ολοι οι αλλοι ποδοσφαιριστες αλλωστε ανεξαρτητως εθνικοτητας αλλωστε). 
Κλεινοντας να θυμισω κατι:ΠΑΟΚ ειναι αυτοι που ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ για τον ΠΑΟΚ και ΟΧΙ ΑΥΤΟΙ που ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ απο τον ΠΑΟΚ. 
Τα χαιρετισματα μου ρε ΠΟΝΤΙΟΠΟΥΛΟ!! Να σαι καλα!Η ''πενα'' σου ειναι καταπληκτκη...Χαιρετισματα και σε ολους οσους διαβαζουν αυτο το σαιτ... 
ΕΜΕΙΣ ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΖΩΗ....
Mια συμπληρωση
Σχόλιο απο tomassen off 2010-06-20 10:11:56
Αυτοι που πληρωνουν πρεπει να εχουν το μυαλο ωστε να καταλαβουν πως η ομαδα ειναι ΠΑΝΩ απο τον ΕΓΩΙΣΜΟ τους!!Κοιταξτε λιγο και αυτα http://www.youtube.com/watch?v=t68lG0mNn4w&feature=related 
http://www.youtube.com/watch?v=MxAPggIvK2I 
Αν λεγαμε στους Παρτιζανους οτι μετα απο μια τοσο καλη χρονια εμεις μαλωνουμε μεταξυ μας δεν θα μας κοροιδευαν???Αντε αγαπηστε λιγο τον ΠΑΟΚ ΡΕΕΕΕ και οχι την ληψω σας...
Ν αγιασει το πληκτρολογιο σου....
Σχόλιο απο PEACE off 2010-06-20 10:15:25
μπραβο ρε ισκαντερ. 
επιτελους καποιος αναφερεται στην μαυρη εποχη για το οπαδικο κινημα του ΠΑΟΚ μας.(οσοι το λεμε προσπαθουμε και να το αποφυγουμε). 
ποσο ρολο επαιξαν τα λεφτα του Κουλουρη τοτε και ποιοι τα πηραν? 
απολυτος στην αναλυση του τι πρεπει να ειναι και τι ειναι ο οπαδος. 
ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕΧΡΙ ΤΕΛΕΙΑΣ ΣΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΣΟΥ ΡΕ ΕΓΓΛΕΖΑΚΙ (BY NICK). 
 
Y.Γ.ΒΓΑΛΤΕ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ ΤΟΥ FCPAOK ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΔΩ,
ΑΨΟΓΟΣ
Σχόλιο απο LEFKADA off 2010-06-20 10:36:53
Συμφωνώ απόλυτα με το άρθρο σου ο καθένας τον ρόλο του επι τέλους...
Και μια αληθεια
Σχόλιο απο tomassen off 2010-06-20 11:10:36
Και κατι ακομη που παρελειψα:το θεμα του Σαλπι ειναι το τελειο για να αναπτυχθουν ηθικολογιες και προσπαθειες δημιουργιας καπετανατων εντος της ομαδας.Καποιοι ''λεβεντες'' περιμενουν ζητηματα σαν αυτο ωστε να πουλησουν οπαδηλικι στους πιτσιρικαδες,να τους παρουν μαζι τους και να ξεκινησουν τις μανουρες με απωτερο σκοπο βεβαια το επαγγελματικο οπαδηλικι(δεν το βλεπουμε πρωτη φορα αυτο).Αλλωστε η σημερινη διοικηση το μεγαλυτερο της ''αμαρτημα'' ηταν οτι εκοψε τα ''χαρτζιλικια'' σε διαφορους '' Νικολες''.....
Σχόλιο απο kostas210 off 2010-06-20 14:42:17
αδελφε tomassen συμφωνω μαζι σου στο οτι μερικοι πουλανε οπαδηλικη και πολλοι πιτσιρικαδες πεφτουν στην φακα αλλα πολλες φορες αναρωτιεμε και για πολλους πιο μεγαλης ηλικιας μηπως εχει μπει στο dna μας τα τοσα χρονια γκρινιας με προεδρους σαν τον βουλινο μπατατουδη και γουμενοπαγωνη;
ΑΧ ΡΕ ΠΑΟΚ
Σχόλιο απο TREL4 off 2010-06-20 14:51:04
ΑΝΤΕ ΡΕ ΚΟΛ..ΔΟ ΜΟΥ ΣΦΙΞΕΣ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΚΥΡΙΑΚΑΤΙΚΑ. ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ!!!!(ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ ΑΡΘΡΟ)Καμιά φορά όταν μπαίνω κι έρχομαι κατάφατσα μ' αυτό το εκτυφλωτικό πράσινο βλέπω τις ασπρόμαυρες φανέλες και κάνω πως δεν έχουν μέσα ανθρώπους, βλέπω τις κερκίδες και προσποιούμαι ότι είμαστε όλοι εγώ 
Για μένα παίζει αυτή η ομάδα, για μένα! 
Μπιζίμ ΠΑΟΚ=ο δικός μας ΠΑΟΚ. Ο τελευταίος από τους ιδρυτές του Πανθεσσαλονίκειου Αθλητικού Ομίλου Κωνσταντινουπολιτών, ο Νίκος Ζουμπουλίδης, πέθανε πριν από λίγα χρόνια, στο θρυλικό γηροκομείο Μπαλουκλή στην Πόλη. Αυτός το πρωτοείπε: «δουλεύαμε σαν μια γροθιά και αποκτήσαμε δύναμη. Βγάλαμε βουλευτή και δήμαρχο δικό μας και ο κόσμος έβγαινε στους δρόμους και φώναζε ζήτω ο ΠΑΟΚ, όχι ζήτω ο δήμαρχος»
To ζουμί....
Σχόλιο απο rebelman off 2010-06-20 16:28:19
"Η λέξη "οπαδός" έχει την ρίζα της στην αρχαία λέξη οπάζω, δηλαδή αυτός που έπεται. Αυτός που ακολουθάει, στα νεοελληνικά.. Είσαι οπαδός; Ακολουθάς. Με μια διοίκηση που εσύ επέλεξες να κάνει το κουμάντο, δεν υπαγορεύεις, ούτε εκβιάζεις τον ΠΑΟΚ... Τον στηρίζεις και τον ακολουθάς. Η κριτική είναι σίγουρα ένα απαραίτητο συστατικό για να πηγαίνει κάποιος μπροστά. Αλλά δεν το χοράει ο νούς μου να θυσιάζει κάποιος οπαδός του ΠΑΟΚ την παρουσία του στο γήπεδο, στο όνομα μιας οποιασδήποτε κριτικής. Σαν οπαδός δεν βάζεις όρους, ούτε προσθέτεις κάθε χρόνο νέες απαιτήσεις για να παραχωρήσεις την παρουσία σου στον Ναό. Ακολουθάς!"  
 
Αγαπητε Νικόλα δεν εχω να προσθέσω κατι άλλο! 
 
Y.Γ Ισως να ηθελα να σχολιάσω με λίγο χιούμορ για το πήδημα απο μπαλκόνια που εκανες μικρος κλπ. (πραγμα όμως που δείχνει και την αρρωστεια που σε ακολουθει απο παιδί) αλλα δεν ειναι της στιγμης!!looool
Σχόλιο απο Monomahos off 2010-06-20 18:52:55
Μπράβο Σερ Νίκολας :) 
ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ! Ιστορικο οδοιπορικο του κόσμου μας..νοοτροπίας κτλ..μέσα από προσωπική σου διαδρομή και υπενθύμινση αναμνήσεων από τα κοιτάπια του μυαλού σου...:) 
 
Εννοείται πως ο κόσμος μας δεν είναι άγιος,όύτε πως έχει το αλάθητο και πολλά άλλα..αλλά αυτό το.."εννοείται" είναι το πιοο δύσκολο να κατανοήσει κανείς..το ΠΑΟΚ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ είναι ίσως το πιο αυτονόητο και περισσότερο δύσκολο ταυτόχρονα να κάνει κανείς..να μην φέρεται σαν μωρό ζητώντας προσοχή..να μην εμπιστεύεται μόνο όταν γίνεται το δικό του...
ΖΑΓΟΡΑΚΗ ΞΕΜΠΡΟΣΤΙΑΣΕ ΦΑΦΛΑΤΑΔΕΣ
Σχόλιο απο elsid _76 off 2010-06-20 19:51:32
Κάθε αναφορά στ`όνομα του μεγαλύτερου παράγοντα που ευτύχησε ποτε να διοικήσει το σωματείο μας-ΓΕΩΡΓΙΟΥΠΑΝΤΕΛΑΚΗ,με"φτιάχνει". 
Ίσως γιατί με φέρνει πίσω στα παιδικά μου αμέριμνα χρόνια,που διέπονταν από αθωότητα,οράματα-σαν κι αυτά που έπλαθε ο αείμνηστος Γ.Παντελάκης,αλλά και ο Θ.Ζαγοράκης. 
Εχεις δίκαιο και προσυπογράφω αδελφέ τα όσα αναφέρεις.Να μην απλώνουμε τα πόδια μας πέρα από το πάπλωμα,οι καιροί είναι πολύ ρευστοί και δύσκολοι.Όλοι προτιμούμε για δεξί μπακ τον Μεξικάνο Οσόριο από τον Γκουστάβο για παράδειγμα,αλλά είναι ρεαλιστικό να απαιτούμε και να γκρινιαζουμε, 
αν δεν ευοδωθεί η επιθυμία μας από την στιγμή που τα κουκιά είναι μετρημένα? 
Είναι γεγονός ότι ο λαός του ΠΑΟΚ με τα απύθμενα αποθέματα υπομονής,έχει ματώσει αφάνταστα στηρίζοντας οικονομικά το οικοδόμημα του σημερινού ΠΑΟΚ.3 χρόνια έως τώρα με μαζική αγορά εισητηρίων διαρκείας, 
μετοχών,προιόντων από την μπουτίκ,έχει κάνει και με το παραπάνω το καθήκον του.Ο  
ΠΑΟΚ αντλεί από τα λαικά στρώματα,από τους 
μεροκαματιάρηδες του μόχθου τον οβολό τους για να ανταγωνιστεί εφοπλιστάδες και επιχειρηματίες ολκής.Και τα καταφέρνει.Όλοι 
μας ξέρουμε ότι τα λεφτά μας,το υστέρημα για τους περισσοτέρους που το δίνουν για να απολαύσουν την καψούρα τους δεν πάει στον βρόντο.Επειδή ακριβώς το αξιοποιούν τίμιοι 
άνθρωποι που διοικούν το σωματείο,οι οποίοι 
έχουν οράματα,όπως λ.χ.την ολοκλήρωση του αθλητικού κέντρου-έργου ζωής για το παρρόν- 
μέλλον του συλλόγου μας. 
Η διοικηση ποτέ δεν έκρυψε ότι διοικεί με τα 
λεφτά μας και τις χορηγίες που εξασφαλίζει, 
λόγω ακριβώς της δημοφιλίας των προσώπων που την απαρτίζουν και της μαζικής συμμετοχής στα δρώμενα του λαού της. 
Έχει κάνει και λάθη,όχι όμως εκούσια,π.χ. 
στον σχεδιασμό των μεταγραφών της περσινής σεζόν που φόρτωσε την ομάδα ποσοτικά και όχι ποιοτικά.Εκείνο που θα ήθελα εγώ προσωπικά,είναι να συνεχίσει με επιμονή- 
υπομονή την υλοποίηση του προγραμματισμού της,ορθολογικά περισσότερο και όχι συναισθηματικά.Π.χ.έκρινε ορθότατα ότι με την απομάκρυνση κάποιων προπονητών από τις υποδομές θα εξοικονομούνταν χρήματα. 
Καλά έκανε.Κρίνει ότι πρέπει να μειώσει τις αποδοχές κάποιων παικτών,που είναι το πρόβλημα?όποιος δε θέλει...υπάρχουν κι αλλού 
πορτοκαλιές που κάνουν πορτοκάλια¨.Να φωνάξει όχι μόνο Μουσλι και Κοντρέρας,αλλά 
και Σορλέν και να τους εξηγήσει την κατάσταση,. 
Ουδείς λογικός(γιατί διαπιστώνουμε δυστυχώς  
ότι υπάρχουν και κάποιοι μη λογικοί)ΠΑΟΚτσής 
θα διαμαρτυρηθεί. 
Αλλά να βγει ρε μάγγες,ο Ζαγοράκης και πάλι, 
να μιλήσει με θάρρος και αμεσότητα όπως καλά ξέρει,στο λαό του ΠΑΟΚ,που διψάει μόνο 
για αλήθειες.Αλλά αυτή τη φορά να ξεμπροστιάσει και όσους μεγαλοσχήμονες του υποσχέθηκαν βοήθεια και τον "πούλησαν¨.Πριν 
λίγο καιρό είχε εξαγγελθεί ΑΜΚ για τους πιο επιφανείς.Τι απέγινε?Ότι και προ 3ετίας που 
έβαλαν τον Ζαγοράκη στο χορό υποσχόμενοι λαγούς με πετραχήλια και μετά λακισαν?Τι έγινε με τα χρέη,ποιοί φαφλατάδες κορόιδεψαν 
τον πρόεδρο του ΠΑΟΚ?Ο ΜΟΝΑΔΙΚΌΣ ΑΙΜΟΔΟΤΗΣ 
-ΜΕΓΑΛΟΧΟΡΗΓΟΣ ΠΑΝΤΟΤΙΝΟΣ,Ο ΛΑΟΣ ΤΟΥ ΠΑΟΚ, 
θέλει να ξέρει ποιοί υπόσχονται και κοροιδεύουν?Ποιοί μας πουλάνε φύκια για μεταξωτές κορδέλες?
Τερμα οι τζαμπα μαγκες!!!
Σχόλιο απο pan off 2010-06-20 20:38:59
Μπραβο Αδερφε, ...ετσι απλα ....ΠΑΟΚ 
 
Για τους Αδερφους που περιμενουν μετα την 2 ιουλιου για να παρουν διαρκοιας,.... βουλιαξτε τα εκδοτηρια ,και οσους δεν ανανεωσουν για το '''ντεμεκ'' ''εγω'' τους,αφηστε τους να τρεχουν μεσα στο χειμωνα, φωναζωντας ...για 1 εισιτηριο!!! 
 
...Αλλα και παλι τι διοικηση εχουμε Αδερφια μου!! Μετα τοσες 10ετιες!! 
 
Με τοσες ηλιθιοτητες που ακουει, παρ''ολα αυτα προκαθορισε τις τιμες των μεμονομενων εισιτηριων ολης της σαιζον, που κυμαινονται 15- 20 ευρω!! 
Αλλος αμα ηταν , και υπαρχουν παραδειγματα θα εβαζε τα μεμονομενα κατα πολυ παραπανω , και καλα θα εκανε!! 
 
Υ.σημ.- Οπως ειπαμε τερμα οι τζαμπα παραγοντες, ετσι θα ισχυσει και ΠΡΕΠΕΙ, τερμα οι το ΤΖΑΜΠΑ ...γενικως!! 
Προσωπικα , δεν βαζω ουτε πεταλουδα μαζι μου στα τουρνικε...... 
 
ΑΠΟΧΗ ΣΤΟ ΤΖΑΜΠΑΝΤΑΝ
Υποκλίνομαι.
Σχόλιο απο Omiros off 2010-06-20 21:02:47
Αδερφέ υποκλίνομαι αυτό το κείμενο πρέπει να βγει σε χιλιάδες φωτοτυπίες να το διαβάσει ο κάθε ΠΑΟΚτσής. Είσαι ΑΠΟΛΥΤΑ μα ΑΠΟΛΥΤΑ σωστός μπράβο σου ρε φίλε για τις αρχές σου !
ΜΠΡΑΒΟ ΜΑΓΓΑΚΟ!!!!!!!!!!!!
Σχόλιο απο papafaki56 off 2010-06-20 21:47:19
ΕΙΜΑΙ 55 ΧΡΩΝΟΝ ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΑΡΘΡΟ ΚΑΝΕΝΟΣ ΝΤΕΜΕΚ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΣΚΟΥ ΔΕΝ ΜΕ ΑΓΓΕΙΞΕ ΤΟ ΔΙΚΟΣΟΥ ΜΕ ΞΕΡΙΖΩΣΕ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!!!!!!!!!!
ΧΙΛΙΑ ΜΠΡΑΒΟ
Σχόλιο απο KONSTANTINOS off 2010-06-20 22:39:42
ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕΣ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΑΔΕΡΦΟ ΠΑΟΚΤΣΗ 
 
ΠΑΡ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΧΙΛΙΑ ΜΠΡΑΒΟ 
ΓΙΑ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ 
 
ΠΡΕΠΕΙ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΝΑ ΔΟΘΕΙ Η ΩΘΗΣΗ ΣΤΗΝ "ΔΙΚΙΑ" ΜΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗ  
ΣΤΟΥΣ "ΔΙΚΟΥΣ" ΜΑΣ ΤΕΟ ΚΑΙ ΖΗΣΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΗΓΕΣΙΑ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΝΑ "ΚΟΙΜΟΜΑΣΤΕ" ΗΣΥΧΟΙ ΟΠΩΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 3 ΧΡΟΝΙΑ  
ΚΑΙ 
ΝΑ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΣΤΕ ΜΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΛΑΔΗ ΟΙ ΟΠΑΔΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΙ ΣΤΥΛΟΒΑΤΕΣ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ  
 
ΑΣ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΝΑ ΔΙΟΙΚΕΙ ΑΦΟΥ ΕΜΕΙΣ ΤΟΥΣ ΒΑΛΑΜΕ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΑΣ ΑΣΧΟΛΗΘΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟΝ ΟΠΑΔΙΣΜΟ 
 
Ο ΠΑΟΚ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ
ΜΕΓΑΛΕ ΠΑΟΚ Η ΔΥΜΑΜΗ ΣΟΥ....
Σχόλιο απο FORIS/PAOK off 2010-06-20 22:49:48
Πολυ καλο το αρθρο σου αδερφε ...Πιστευω πως κοιταμαι το δεντρο και χανουμε το δασος, με τετοιου ειδους συμπεριφορες απο μια μεριδα οπαδων....το ιστορικο πεταλο της θυρας4 οπως και ολα τα αλλα πεταλα και θυρες του ΝΑΟΥ ΜΑΣ ΘΑ ΞΑΝΑΔΟΥΝ ΑΡΑΓΕ ΝΑ ΠΕΡΝΑΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟΥΣ ΤΟ ΤΡΟΠΑΙΟ [ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ]???ηδη η 7-8 παρουσιασαν καποια προβληματακια???ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΑ ΤΣΙΜΕΝΤΑ ΑΡΧΙΣΑΝ ΝΑ ΜΑΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟ ΦΩΝΑΖΟΥΝ ???ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΤΑ ΙΔΙΑ ΠΑΝΤΕΛΑΚΗ ΜΟΥ ΤΑ ΙΔΙΑ ΘΟΔΩΡΗ ΜΟΥ...ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΣΤΕ ΜΕ ΠΡΟΣΩΠΑ... ΟΙ ΚΑΙΡΟΙ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟΙ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΑΠΟΨΗ ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΑΚΟΜΗ ΠΙΟ ΔΥΣΚΟΛΟΥΣ...ΠΑΟΚ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΑΠΟ ΕΜΑΣ[διοικηση-ομαδα-κοσμος]ΣΤΟ ΠΟΣΤΟ ΤΟΥ...
Σχόλιο απο Kyriakos off 2010-06-21 00:04:16
Τον τελευταιο καιρο, για πρωτη φορα τα τελευταια χρονια, δεν ασχολουμαι πολυ χρονο με την αγαπημενη μου ομαδα. Κουραστηκα και καταλαβα οτι με κουρασαν οι ιδιοι μου οι συνοπαδοι. Με το σφυριγμα της ληξης του αγωνα στο Καραισκακη για τα πλει οφ ειπα: "Τωρα αρχιζουν τα γουστα, τωρα ηρθε η ωρα της δικαιωσης του ΠΑΟΚτση, τωρα ο ΠΑΟΚ δεν θα σας αφησει σε χλωρο κλαρι παλιοφουστες του ΠΟΚ και θα σας μαμαει καθε χρονο, τωρα ο ΠΑΟΚ θα ξαναμπει στα μεγαλα σαλονια της Ευρωπης".  
 
Καποιοι λοιπον και δυστυχως ειναι οι οπαδοι της ιδιας της ομαδας που αγαπαμε ολοι μας, αυτοι που πηγαινουμε ολοι μαζι στις εκδρομες για να τη στηριξουμε, αυτοι που αγκαλιαζομαστε στο γηπεδο χωρις να γνωριζομστε απλα επειδη μας ενωνει η χαρα του να εισαι ΠΑΟΚ, αυτοι λοιπον εχουν βαλθει σε εναν αγωνα βλακειας 100 μετρων και προσπαθουν ποιος θα βγει πρωτος.  
 
Οι διαφοροι συνδεσμοι του ΠΑΟΚ, εγιναν Ιστορικοι απο τους αγωνες τους και τις παρουσιες τους στα μεγαλα γηπεδα της Ελλαδας και της Ευρωπης. Δεν εγιναν γνωστοι για τις ανακοινωσεις τους. Τελευταια ζουμε ολοι την εποχη της ανακοινωσης και της προβολης. Ο καθενας μπορει να γραψει κατι και να κοτσαρει το ονομα ενος συνδεσμου. Ηθελα να ηξερα αν οι συνδεσμοι βγαζουν μια ανακοινωση μετα απο γενικη συνελευση της πλειοψηφιας των μελων ή απλα επειδη γουσταρουν καποιοι να κανουν επικοινωνιακο παιχνιδι.  
 
Εφιστω την προσοχη ολων γιατι οπως γινανε καποιοι συνδεσμοι Ιστορικοι μετα απο αγωνες και δυναμικη παρουσια πολλων ετων, με μια λαθος συμπεριφορα μπορει να προκαλεσουν την σπιλωση τους. Πολλοι συνδεμιτες εχουν αγανακτησει τελευταια με την αυταρχικη συμπεριφορα καποιων συνοπαδων τους που βγαζουν ανακοινωσεις χωρις να ρωτανε και τους υπολοιπους. Ας προσεξουν ολοι λοιπον γιατι οι πραξεις αυτες υπαρχει ο κινδυνος να γυρισουν μπουμερανγκ και να επελθει η απαξιωση που ειναι οτι χειροτερο για το συνδεσμιακο κινημα. 
 
Νικολα σ'ευχαριστω που αποδιδεις με τον καλυτερο τροπο ολα αυτα που συζηταμε και βγαζουμε την πικρα μας. Νομιζω οτι ζω σε μια εικονικη πραγματικοτητα και αντι να ειμαι πανευτυχης για την πορεια της ομαδας μου, ζω μια αδικαιολογητη μιζερια.
Πολύ καλό άρθρο!
Σχόλιο απο SCORPIO off 2010-06-21 17:22:01
Μπράβο!!! 
Πρέπει να είμαστε σοβαροί και συνετοί και πάντα στο πλευρό της ομάδας μας! 
Ναι ΟΚ υπάρχει κρίση, υπάρχουν δυσκολίες αλλά νομίζω ότι ο μέσος ΠΑΟΚτσής μπορεί να κόψει από τον καφέ του και την μπύρα του και να πάρει διαρκείας! 
Τι να τους κάνω τους καφέδες??? 
Εγω αν ακ ιζω στην Αθήνα θα το πάρω το διαρκείας και ας πηγαίνω μόνο 2 φορές τον χρόνο στο γήπεδο... έχω ξαδέρφια που θα πάνε στην ΠΑΟΚάρα!!!Και αυτό γιατί έχω μια "τρέλλα μεσ' στο μυαλό"!!! 
Ακόμη και η 14 μηνών κόρη μου χειροκροτά με το "έχω τρέλα μεσ' στο μυαλό"!!! 
Και την καμαρώνω απίστευτα για αυτό! 
Από την άλλη δεν κατάλαβα ορισμένοι τι θέλουν να δουν μεταγραφάρες για να πάρουν διαρκείας? 
Μήπως έχουμε χρήματα ικανά για μεταγραφαρες και δεν το ξέρω? Η ομάδα πήρε τον Σάλπι που πρέπει να τον στηρίξουμε ακόμη και αν έχουμε ενστάσεις σε αυτήν την μεταγραφή!! 
Αν πάρουμε και 2 ακόμη καλές ποιοτικές μεταγραφές (μην περιμένουμε Γκούτι και Τρεζεγκε που ακούω για τον θρήνο και γελάω)... 
Πρέπει να απλώνουμε τα πόδια μας μέχρι εκεί που φτάνει το πάπλωμα... οι παροιμίες είναι σοφές! 
Στήριξη λοιπόν από όλους μας όσο μπορεί ο καθένας! 
Ο Ζαγόρ και Ζήσης είναι ευλογία που υπάρχουν στην ομάδα!!! 
ΕΜΠΡΟΣ ΑΙΤΕ ΔΙΚΕΦΑΛΕΕΕ!!!
Ο ΠΑΟΚ ΠΑΝΩ ΑΠ' ΟΛΑ και ΑΠ' ΟΛΟΥΣ!
Σχόλιο απο DAVID PAOK G4 off 2010-06-21 22:44:24
Φοβάμαι πολύ να μην διαλύσουμε την ομάδα από μόνοι μας κ δεν θα είναι η πρώτη φορά.δίκοπο μαχαίρι είναι οι οπαδοί του ΠΑΟΚ.
Σχόλιο απο egwmitis off 2010-06-22 02:04:32
Τι είναι αυτό που τελικά περιμένει και θέλει ο σημερινός ΠΑΟΚτσής από τον σημερινό ΠΑΟΚ. Εμένα επιτρέψτε μου να ξέρω τι θέλω και η διοίκηση που έχω το εκφράζει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Συνήθως λένε την αξία αυτού που έχεις την καταλαβαίνεις όταν το χάνεις. Ελπίζω να μην συμβεί ποτέ αυτό γιατί τέτοιους ανθρώπους δεν ξέρω αν θα ξαναβρούμε. Είμαι πολύ χαρούμενος που βλέπω τον ΠΑΟΚ στην καλύτερη αγωνιστική κατάσταση των τελευταίων 25 ετών και αν δεν είχανε περάσει τα λαμόγια που τον καταχρέωσαν, τώρα θα ήμασταν ακόμα ψηλότερα. Όλοι ντου στα διαρκείας γιατί θα είναι μια φανταστική χρονιά αυτή που έρχεται.
Εμπιστοσύνη...
Σχόλιο απο stavrosvr off 2010-06-22 12:01:25
Εμπιστοσύνη χρειάζεται να έχουμε σε Ζαγοράκη-Βρύζα.  
Εμείς είμαστε οι μέτοχοι του ΠΑΟΚ και επιλέξαμε τα πιο ικανά και έντιμα στελέχη να ασκούν την διοίκηση.  
Η διοίκηση πρέπει να λαμβάνει αποφάσεις για τη λειτουργία της ομάδας. 
Εμείς οι απλοί φίλοι της ομάδας πρέπει να την στηρίζουμε με την παρουσία μας στην κερκίδα και την φωνή μας.  
 
 
Οι παλιές κακές εποχές με μαλ.κες προέδρους πέρασαν.  
Τώρα έχουμε ΜΑΓΚΑ πρόεδρο! 
 
http://www.youtube.com/watch?v=esNepWe3yEA&NR=1

Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες μπορούν να σχολιάσουν.
Παρακαλούμε κάντε login ή ανοίξτε νέο λογαριασμό.

Powered by AkoComment 2.0!

 
< Προηγ.   Επόμ. >
Τελευταία λόγια: 26 λεπτά πριν
  • PabloEscobar : πολλα*
  • PabloEscobar : το ξεχασαμε
  • PabloEscobar : καλημερες
  • PabloEscobar : χρονια πολα ρε Ομηρε ναι σωστα
  • Omiros : και γκουντμορνινγκ
  • Omiros : Χρονια πολλα στους Κωστηδες και στις Ελενες
  • PabloEscobar : ολοι οι υπολοιποι μακρια κ αγαπημενοι
  • PabloEscobar : για μενα του χρονου οι μονοι που πρεπει να μεινουν ειναι Χακομπο Γλυκος Λινο Κατσουρ Σαλπι Κατσε Σιφο Κλαους
  • PabloEscobar : ειναι λιγο
  • Fotis : τι σκοπο θα εξυπηρετησει;
  • PabloEscobar : για τον ΠΑΟΚ
  • PabloEscobar : οτι αυτο το ροστερ πλην 6 παικτων ειναι λιγο
  • Fotis : να τους βαλεις προστιμο γιατι;
  • PabloEscobar : κι εγω ειπα μετα την Τριπολη
  • PabloEscobar : συμφωνουμε
  • PabloEscobar : οχι ουτε εγω
  • Fotis : ελλειψη ικανοτητας βλεπω
  • Fotis : δεν ειδα αδιαφορια
  • Fotis : τους μαυρους κυριως
  • Fotis : ρε Παμπλο πλην 2-3
  • PabloEscobar : ατ λογια απο το ενα μπαινουν απο το αλλο βγαινουν
  • PabloEscobar : κακα τα ψεμματα
  • PabloEscobar : στα λεφτα πονανε τελικα οι περισσοτεροι
  • PabloEscobar : προστιμο φιλε Φωτη
  • PabloEscobar : σιγουρα δεν ειναι λυση αυτο
  • Fotis : χεστο...
  • Fotis : και να τους λες "παιξτε μην σας μαμησω"
  • Fotis : αμα ειναι να τους κρατας
  • PabloEscobar : ναι σιγουρα
  • Fotis : η διωξτους
  • Fotis : και εμπιστοσυνη
  • Fotis : τους παικτες η περιεβαλε τους με αγαπη
  • Fotis : οπως ειπα και σε αλλο σχολιο μου
  • PabloEscobar : η ειδηση
  • Fotis : η αληθεια βεβαια ειναι
  • PabloEscobar : αν ισχυει ετσι
  • PabloEscobar : και δεν θα λενε σαν κακομαθημενα σε καθε στραβη σηκωνομαι και φευγω
  • Fotis : σιγουρα
  • PabloEscobar : αν θελουν να αγωνιζονται σε μεγαλοςυ Συλλογοςυ θα επωμιζονται και τιις αναλογες ευθυνες
  • PabloEscobar : αλλα ξερουνε σε ποιον Συλλογο αγωνιζονται και τι απαιτησεις εχιε ο κοσμος
  • PabloEscobar : δεν εχεις αδικο
  • PabloEscobar : σιγουρα
  • Fotis : οτι το προκαλεσε και ο ιδιος
  • Fotis : η αληθεια ειναι
  • Fotis : βεβαια
  • Fotis : συμφωνω εν μερει Παμπλο αλλα δεν ξερουμε και τι ακουσε...
  • PabloEscobar : αλλα εγω πιστευω η ειδηση ειναι στημενη
  • PabloEscobar : δεν αξιζει να φορα την φανελα του ΠΑΟΚ
  • PabloEscobar : οποιος εχει ευαισθησιες μετα απο δικαιολογημενες αποδοκιμασιες του κοσμου
  • PabloEscobar : καταρχας αντε και ισχυει η ειδηση .... αν ισχυει μια στο εκατομμυριο ο Κλαους να φυγει χθες
Συνδέσου για κουβεντούλα..
ΠΡΟΣΟΧΗ !
Όσοι γράφετε στον
Πίνακα Συζήτησης
(CHAT)
παρακαλείστε

 
NA ΜΗΝ ΓΡΑΦΕΤΕ:  
 
1) Μακριές λέξεις, δηλ με πολλά γράμματα χωρίς κενό μεταξύ τους.
2) Τόνους, αν γράφετε με ελληνικούς χαρακτήρες
3) Links που δεν έχουν σχέση με ΠΑΟΚ
4) Συνεχόμενα Links που είναι τα ίδια ή από την ίδια πηγή
 
Online Χρήστες
Έχουμε 32 επισκέπτες online και 10 μέλη online
  • PEACE
  • draminos4
  • mpompos
  • pakisb
  • Olympos
  • ciberche
  • Omiros
  • PabloEscobar
  • Yiannos
  • Fotis
PAOK MP3-PLAYLIST
ΝΕΑ
ΑΚΟΥΣΜΑΤΑ
ΑΝΑΝΕΩΝΟΝΤΑΙ  ΣΤΟ
PLAYLIST!
 
ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΚΑΤΕΒΑΣΕΤΕ
ΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΤΟΥ ΠΑΟΚ
ΑΠΟ ΕΔΩ!
ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟ
DOWNLOAD 
 
Quantcast
ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΠΑΟΚ

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ



ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
PLAY OFF


Play Off Supa Ligda
3η Αγωνιστική

Τετάρτη 22/5 20:30
 

 
Αστέρας - Π.Α.Ο.Κ.
Τρίπολη
Novasports 1

------------------

Play Off Supa Ligda
4η Αγωνιστική

Κυριακή 26/5 18:15
 


 
Π.Α.Ο.Κ. - Αστέρας
Τούμπα
Novasports

------------------

Play Off Supa Ligda
5η Αγωνιστική

Τετάρτη 29/5 18:15


Π.Α.Ο.Κ. - Ατρόμητος
Τούμπα
Novasports

------------------

Play Off Supa Ligda
6η Αγωνιστική

Κυριακή 2/6 20:30
 
 
  
 
ΠΑΣ Γιάννινα - Π.Α.Ο.Κ.
Ζωσιμάδες
Novasports

ΜΠΑΣΚΕΤ ΠΑΟΚ
 

1η Αγωνιστική
Play Offs
Τρίτη 21/5 17:00

Π.A.O.K. - Ρέθυμνο
Παλατάκι
ΕΤ 1

------------------

2η Αγωνιστική
Play Offs

Πέμπτη 23/5 15:45

Ρέθυμνο - Π.A.O.K.
Μελίνα Μερκούρη
ΕΤ 1
ΧΑΝΤΜΠΟΛ ΠΑΟΚ

 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Α1 ΧΑΝΤΜΠΟΛ
2012/13

3η Αγωνιστική
Play Offs

Τετάρτη 22
/5 17:00
 Δούκας - Π.Α.Ο.Κ.
Κλειστό Δαίς

 


 
 ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ!

Το fcpaok.gr, ως η Πρώτη - Ανεξάρτητη - Οπαδική - Κεντρική ιστοσελίδα ενημέρωσης των οπαδών του ΠΑΟΚ, μια ιστοσελίδα που δεν βγάζει "χρήμα διαφημίσεων" στο όνομα του ΠΑΟΚ, μια ιστοσελίδα που δεν αναπαράγει απλά ειδήσεις άλλων ΜΜΕ, σου δίνει βήμα για να πεις την άποψή σου! Μακριά από σκοπιμότητες και"γραμμές", με πλήρη ανιδιοτέλεια και αγάπη για τον ΠΑΟΚ μας: 
Γράψε κι εσύ ένα άρθρο με θέμα της επιλογής σου και άμεσης σχέσης με τον ΠΑΟΚ μας και στείλτο στο info@fcpaok.gr για να το διαβάσει η Admin Team της ιστοσελίδας και να το δημοσιεύσει!

 Δεν είσαι απλά ΠΑΟΚ, ...είσαι Ο ΠΑΟΚ! 


ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΕΙΣ

-Τεχνική Επιμέλεια-